DOPORUČUJEME CO JE NOVÉHO
KOŠÍK

EICMA 2015 - YAMAHA

Navštivte spolu s námi stánek Yamaha a zjistěte, co je nového v modrém světě japonského výrobce.
Za pozornost jistě stojí nová MT10 a XSR900, která je jako vystřižená ze sedmdesátých let.

REPORTÁŽ

MT10

MT10 představuje vrcholnou verzi modelové řady streetbiků MT, která si již vydobila svůj životní prostor především díky třívalcové MT09, Nová MT10 vychází přímo ze superbiku YZF-R1 a její čtyřválcový motor by měl disponovat cca 167 koňskými silami.

Yamaha MT10 má oproti svému předchůdci FZ1 mnohem odvážnější futuristický design, který zcela zosobňuje nový styl japonského výrobce. Stroj je osazen mnoha elektronickými prvky pro bezpečnější zvládnutí výkonu a jízdního charakteru stroje.
Neschází tak ani tempomat, quick shifter a nebo kontrola trakce, ta bude mít za úkol krotit motor z R1, který byl výrobcem konstrukčně upraven s větším důrazem na silný projev především v nízkých a středních otáčkách.



MT03

Dalším nováčkem v řadách street-biků MT je MT03, ta je zcela odvozena od sportovní YZF-R3, a je tedy vybavena řadovým dvouválcem o obsahu 321 kubických centimetrů a výkonem 42 koní, a to je velmi důležitý údaj pro jezdce s řidičským oprávněním skupiny A2.
Yamaha prezentuje v modelu MT03 jednoduchý a zábavný stroj pro všestranné použití, nejčastěji začínajících motorkářů.



XSR900

Yamaha v Miláně představila i zcela nový motocykl XSR900, ten je dalším přírůstkem modelové řady sport heritage, která představuje moderní pojetí motocyklů v retro stylu.
XSR900 je tedy v klasicky jednoduchém designu motocyklů sedmdesátých let,
disponuje ale silným tříválcovým motorem a podvozkem z modelu MT09. Navíc je nová XSR900 vybavena i mnoha elektronickými asistenty jako je ABS nebo kontrola trakce, novinková XSR tedy nabízí old skůlový design a prvotřídní technologie, které dělají ježdění tolik zábavné.



Válečné barvy a Kenny Rob.

Jak se zdá s návratem retra se Yamaha vypořádala po svém a to i použitím barev, vždyť Kenny Roberts je opravdovou legendou a mít stroj v jeho válečných barvách je tou pravou srdcovou záležitostí.



R1

Zcela v duchu návratu ke žluté byla k vidění i R1, ta si za rok od svého představení vybojovala velmi dobrou pověst a ve světě hypersportů se stala zosobněním špičkových technologií použitých v praxi.



R6 a R3

R6 je již sedmým rokem stejná a jak se zdá, to už příznivci Supersportů neodpouští. Naproti tomu R3 si vede po právu výborně.



concept MWT9

V Miláně Yamaha ukázala i koncept tříkolové motorky pod označením MWT9, ta je vybavena motorem z modelu MT09 a výrobce ji představila jako sportovní alternativu městské motorky.