DOPORUČUJEME CO JE NOVÉHO
KOŠÍK

MOTOSERVIS

SERVIS EVROPSKÉ

Vlastníte motocykl Aprilia, Ducati, BMW či Triumph. Náš servis je více než připraven se o Váš stroj postarat od klasické periodické, výrobcem předepsané kontroly a výměny dle manuálu až po závady na elektroinstalaci či na hnací jednotce a nebo podvozkové skupině.
Stroje evropských výrobců vyžadují mnoho speciálních přípravků a mechanických pomůcek, kterými je náš servis vybaven, mechanik má k dispozici kompletní technická data a taktéž dílenské manuály pro všechny motocykly vyrobené v EU.
Na základě blokové výjimky (směrnice evropské unie) jsme schopni poskytnout záruční i pozáruční servis Vašeho motocyklu z EU. Pro opravu motocyklu jsme schopni sehnat jak originální díly, tak i díly z druhovýrobních programů. Samozřejmostí je i instalace u nás zakoupených doplňků či přídavných prvků, na něž je po instalaci v našem servise poskytnuta kompletní záruka. Naším servisem již prošlo mnoho strojů a i náš mechanik je velmi zkušený. V následující fotogalerii můžete sami posoudit, co vše se v našem servise opravuje a udržuje ve skvělé kondici, přesně tak, jak si motocykly zaslouží.
Cena servisní hodiny je 349kč a na termíny servisů je možno se informovat na lince 775 706 525 pouze v pracovní dny 10-12, 13-18hod.

BMW S1000RR
Motocykl přijat na servis s podezřením na poškození převodovky.
Popis závady od zákazníka:
- motocykl při přeřazování mezi 3 a 4 stupňem vykazuje známky tzv. nedořazené rychlosti.
- z převodovky jsou slyšet při zátěži klepavé zvuky (po rozebrání zjištěno vylomení zubu 4. rychlostního stupně)
*bylo nutné vyměnit soukolí 4. rychlostního stupně
* po rozebrání motoru byly po domluvě se zákazníkem preventivně vyměněny kluzná ložiska klikového hřídele

TRIUMPH TIGER 800
Motorka na servise po táhlích potížích s dobijením / původcem potíží zjištěn vadný konektor-studený spoj.
Popis závady od zákazníka:
-neustálé potíže se startováním a to i po poměrně krátké dobé od poslední jízdy
-pohasínání světel ve volnoběžných otáčkách
-těsně před totální poruchou byla cítit spálená elektroinstalace.
*nové převinutí alternátoru
*částečná výměna elektroinstalace a konektorů.

KTM FREERIDE
Motorka servisována jako preventivní servis dle doporučení výrobce .
Popis od zákazníka: prevence dle návodu KTM
-prevence dle manuálu.
* filtry , oleje , repase tlumičů , výměna brzdové kapaliny a destiček , kontrola dle tabulky z manuálu.

APRILIA DORSODURO 750 FACTORY
Motorka přijela na servis s potížemi při studených startech .
Popis závady od zákazníka:
- studená motorka nastartuje až po dlouhém startování a někdy až na po páté , je to trápení a nejistota .
*nový filtr , svíčky a odstranění paměti závad diagnostikou.

DUCATI MULTISTRADA 1200 S
Moto přivezeno na servis po nehodě - přebrždění přední brzdou / vypnuté ABS
Popis závady po prohlídce mechanikem a likvidátorem pojištovny :
- lak 3 dílů , nová ručka  , blaster , řidítka , zrcátko , stupačka L - p+z , madlo spolujezdce , plexištít
*lakování , nové díly , komunikace s pojištovnou , zajištění oprav , zajištění práv pojištěného přes právního zástupce ,potvrzení úhrady ze strany pojištovny , předání zákazníkovi,  proplacení faktury pojištovnou ,

BMW S1000 RR
moto na servise ve 24000tis
Popis od zákazníka : servis 24000tis
*nové filtry , oleje , kontrola nastavení vůle ventilů , nová řetězová sada , výměna chladícího media , výměna brzdové kapaliny , výměna předních ložisek kola , dotažení vůle ložiska řízení .aj

BMW F 800 GS
motocykl přijat na servis k montáži Touratech snižovacího kitu.
-Zadání zákazníkem : nutnost snížit motorku o cca 3-5cm .
*instalece proběhla dle návodu výrobce .
*instalována nižší zadní pružina a dále pak jiné cartridge kitové komponenty do předních vidlic.
+ na upravu bude poskytnuta půlroční záruční lhůta.




NĚKTERÁ Z FATÁLNÍCH POŠKOZENÍ MOTOREK .

  • Kluzná ložiska ve značném opotřebení - zřejmě došlo k přetržkám kluzného efektu oleje . Podcenění kvality oleje a jeho pozdní výměny vedou k podobným poškozením, která pak stojí majitele neúměrné investice.
  • Poničená vodní pumpa Honda - po roztržení řetězové sady. Přetažení životnosti řetězové sady. Zmiňovaná sada praskla v 22000km - důsledky jsou mnohdy katastrofální (nový motor).
  • Zadřená a vyžíhaná ojnice s podřeným pístem - výměna oleje v domácím prostředí bez odvzdušnění expanzní nádobky oleje.
  • Poničená kazetová převodovka - řazení bez promáčknutí páčky spojky (dle slov pána takto řadil pouze vyšší rychlostní stupně - jak se zdá, tak to nebyl dobrý nápad).
  • Vylomený zub kola převodovky - zřejmě výrobní vada ze strany výrobce, která se projevila až po ujetí cca 20000 km.
  • Spálené vinutí alternátoru - instalace vyhřívaných gripů zákazníkem, který nedbal základních pravidel elektroinstalace. Ušetřené peníze za instalaci se později projeví nákupem náhradních dílů a nápravným servisem.

SERVIS JAPONSKÉ

Vlastníte motocykl Honda, Suzuki, Kawasaki, Yamaha.
V servise Motoman se postaráme o to, aby Vaše japonská přítelkyně dostala vše, co si zaslouží a potřebuje. Není pochyb o výjimečné kvalitě japonských motocyklů, avšak i ony potřebují důkladný a periodicky prováděný servis, a tento jistě naleznete v Motoman servise. Naše dílna je vybavena kompletním servisním vybavením včetně dílensky předepsaných přípravků pro opravy motoru, šasí i podvozku. Mechanik má k dispozici kompletní technické i datové zázemí, které je k opravám japonských motocyklů nutné.
Pro opravu jsme schopni objednat díly od výrobců příslušných značce, ale i od druhovýrobců. Na díly osazené v našem servise poskytneme kompletní záruku.
Vašemu stroji jsme schopni zajistit záruční i pozáruční servis a to díky blokové vyjímce, která nás k těmto úkonům autorizuje. Náš mechanik má s japonskými motocykly dlouhodobé zkušenosti a prošel mnoha školeními.
Servis je již pátým rokem autorizován jako partner svazu pojišťoven, a tak jsme více než schopni opravit i Váš havárií poškozený motocykl.
Následuje fotogalerie některých oprav a k nim i stručný popis opravných úkonů.
Cena servisní hodiny je 349kč a na termíny servisů je možno se informovat na lince 775 706 525 pouze v pracovní dny 10-12, 13-18hod.

HONDA CBR 1000 RR
Motocykl přijat na servis v důsledku samovolného zhasnutí motoru při jízdě - obava z potkaného motoru.
popis závady zákazníkem :
-protože jsem automechanik udělal jsem si servis v 12000km sám , z počátku vše v pořádku pak ale na projíždce motorka samovolně chcípla a už nešla nastartovat.
* po rozebrání značné části motorky bylo po 12 hodinách zkoušení a rozvah zjištěno že svíčky NGK které zákazník koupil z jednoho eshopu za velmi nízkou cenu byly fejky (repliky z číny se všemi poznávacími znaky NGK ale bez potřebné kvality). upsss ..... i to se u nás stává!!! ale pán ušetřil ,nebo ne ?

KAWASAKI ER6F
Motorka přijata na servis po drobném pádu.
Popis poškození :
-odřený boční plast , ulomená stupačka , odřené zrcátko a pošramocené ego jezdce:-))
*lakování , výměna stupačky a zrcátka , poplácání po ramenou a ujištění že to se stává každému:-))

SUZUKI HAYABUSA GSX R1300
Motorka přijela na běžný servis v 6000km a s orosením na zákluzech teleskopu.
-servisní úkon dle doporučení a v důsledku prolnutí oleje na teleskopu.
*nové filtry , olej , kontrola a dotažení ložiska řízení, výměna gufer přední vidlice .

KAWASAKI ER6N
Motocykl na prvním servise v 1000km
- první servis dle stanovení výrobcem + svolávací akce na přední světlomet .
*nový filtr oleje + olej , kontrola dle interních nařízení výrobce , výměna části světlometu.


HONDA PCX125
skůtr převzat na servis pro instalaci ruček s výhřevem.
-vybrán adekvátní model ruček  pro skůtr se stop and start systémem.
*instalace dle doporučení Honda - Japan .


YAMAHA YZF R1
Motorka převzata na servis pro instalaci doplnků RIZOMA .
-vybrány adekvátní doplňky Rizoma a Lightech .
*instalace a nastavení dle potřeb zákazníka .




NĚKTERÁ Z FATÁLNÍCH POŠKOZENÍ MOTOREK .
  • Kluzná ložiska ve značném opotřebení - zřejmě došlo k přetržkám kluzného efektu oleje. Podcenění kvality oleje a jeho pozdní výměny vedou k podobným poškozením, která pak stojí majitele neúměrné investice.
  • Poničená vodní pumpa Honda - po roztržení řetězové sady. Přetažení životnosti řetězové sady. Zmiňovaná sada praskla v 22000km - důsledky jsou mnohdy katastrofální (nový motor).
  • Zadřená a vyžíhaná ojnice s podřeným pístem - výměna oleje v domácím prostředí bez odvzdušnění expanzní nádobky oleje.
  • Poničená kazetová převodovka - řazení bez promáčknutí páčky spojky (dle slov pána takto řadil pouze vyšší rychlostní stupně - jak se zdá, tak to nebyl dobrý nápad).
  • Vylomený zub kola převodovky - zřejmě výrobní vada ze strany výrobce, která se projevila až po ujetí cca 20000 km.
  • Spálené vinutí alternátoru - instalace vyhřívaných gripů zákazníkem, který nedbal základních pravidel elektroinstalace. Ušetřené peníze za instalaci se později projeví nákupem náhradních dílů a nápravným servisem.